Idag gifter sig Viktoria och Daniel

Hejsan!
Kom hem för ungefär en timme sen från Jennifer. Sov där inatt, som ni kanske fattar då! Men ialla fall så hann jag inte skriva igår för när jag kom upp dit så åt vi direkt och sen så kom Kajsa och vi kollade film. Typ "spread", asså helt värdelös för det ända dom gjorde va att knulla, omg så helt värdelös :s Men jaja, sen så kollade vi lite på "dear John" istället. Den är så mycket bättre asså! Hahah. Men sen så stack vi ut till Borlången, haha, pinsamt när vi kom dit för då va det inga där mer än några vi inte kände så vi satte oss på bryggan. Sen kom typ Philip och Alexander, så aa. Sen så kom det några fler och några fler och sen så stack dom som satt vi elden och då tog vi den (a)
Hahah. Sen vid halv 12 tror jag så åkte vi hem, och då kollade jag och Jennifer på "en galen dag i New York". Haha, as längesen man kollade på den. Den va ju bra, så lånade hem den (a)
Vi orkade inte kolla klart på hela så vi sov istället och i morse så kollade vi färdigt på den.
Vid 12 ungefär så stack jag hem, och nu ska jag äta!

Just det, idag så gifter sig Viktoria och Daniel. Mamma kommer sitta fastklistrad vid TV:n, omg :o

Puss frida

kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0