inte orkat sitta vid datorn innan

hejsan!
ni är klocka 20 i två och jag tror att jag ska göra nåt nu.
asså poolen är bara halvfull än så länge, och vi har haft på vattnet hela natten. då fattar ni att det tar lite tid att fylla den faktiskt.
men jaja, is kallt är det i också för den delen, 10 grader max :o

idag har jag, mamma och pappa vart i gislaved och där köpte vi ny pressening till poolen, asså sån man lägger över. sen köpte jag ett par urgulliga trädgårdsvantar med jordgubbar på, eller hallon eller nåt (a)
sen så drog vi hem, och då klippte vi gräset. pappa klippte framsidan och jag klippte hela baksidan! jävligt duktig är jag, haha. nej men det va roligt, haha, man behöver bara gå efter och styra den liksom, kanon! :D
sen så va det mat, fläskfile, min favorit!
nu ska jag ner och ta min hustler och sen ringa till amanda.

just det, det är sveriges nationaldag idag!

puss
frida


- du gamla, du fria, du fjällhöga nord ..

kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0