it's a boy girl thing

Precis kollat på "It's a boy girl thing". Den va riktigt bra faktiskt, haha :)
Handlade om en tjej och en kille, eller en pluggis och en football-spelare, asså så händer det nåt och dom byter kroppar massa saker går snett.
Verkligen en film jag rekomenderar!
4/5 flamingos, för den va så förutspådd eller vad man säger. Man visste typ i början vad som skulle hända i slutet, dock lite tråkigt så. Men hela filmen i sig va sjukt rolig! :D




Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Inte typ lönt att gå ut, för aa. Är ganska trött typ, det är jag jämt ju, asså pinsamt (a) Nej men sen så kanske jag kollar på en till film nu? Vad tycker ni jag ska göra?

Imon ska jag va med Ebba troligtvis, vi hittar säkert på nåt roligt som vanligt.
Ska säga till henne att vi ska ta lite bilder, för det ska typ bli sol och moln imon, nice med solen!

Puss frida

kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0