nu måste jag ta och städa

Hejsan!
Idag vaknade jag vid ungefär 6, för jag hostade så mycket och kunde typ inte andas. Då låg jag och spelade spel på min iPhone, tills mamma vaknade för då gick jag ner med henne. Tog ett glas med nyponsoppa och la mig på soffan och sov till 10. Nu har jag ätit en halv fralla, för usch känner mig inte alls rolig idag!
Nu måste jag städa eftersom min kusin kommer idag, måste ju fan skrapa potatis också kom jag på! Wooupsi,,
Ialla fall så är det riktigt dammigt på rummer, det är fan jämt det. Himlans katt (a)

Men när Rasmus kommer så ska vi äta och sen blir det nog att ligga ute och steka i solen. Fyfan va härligt!
Han kommer säkert typ slänga i mig i poolen för haha, det tar lite tid för mig att komma i .. (a)
Jag kommer nog inte uppdatera så himla bra nu denna veckan ut, för på fredag kommer också hans föräldrar och så, och det är ju ganska osocialt att sitta här och skriva då liksom. Men ni får nog nåt varje dag ialla fall!

Nu ska jag damma och dammsuga.

Puss frida


Hahhaa, känner mig bara för cool ibland (h)

kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0