oseriös?

Jaha, Sabina tycker jag ska ha lite mer seriösa hissar & dissar.
Kan helt och hållet hålla med om det, för nu är min blogg oseriös på hög nivå!
Vet inte, men kanske ska lägga ner bloggen. Känner att den blir bara ointressantare för varje dag som går, och så ska det inte vara ju!
Jag kan dock säga att ni är ganska dåliga på att kommentera mina inlägg. Jag vet att det är svårt att komma på vad man ska kommentera, men jag ser hur många som kolla min blogg. 30 - 60 st varje dag, och inte en ända som lämnar ett spår efter sig. Det gör det lite tråkigt att blogga, jag vill att folk tycker om min blogg. Kommentera och visa att ni faktiskt läser den, inte bara kollar igenom och kollar om jag uppdaterar ofta eller så.

Jag skriver en blogg om mitt privatliv, jag tycker det är skit skoj att verkligen vara mig själv här i bloggen, man kan inte alltid vara det i real life liksom. Dock tycker jag det är tråkigt att ingen vågar eller vill skriva nåt.
Jag har mina åsikter, ni har era. Jag skriver ner mina här, ni kan också göra det här.

kommentarer
Postat av: Anonym

ha kvar bloggen! :)

2010-06-13 @ 12:36:12

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0