sjukt tråkigt

Asså jag har sjukt tråkigt, vad ska man göra idag egentligen? Amanda är på träning, ska inte träna för knäna. Sorgligt är det med mina knän, seriöst, dom är ju så unga (a) Hahaha, skojjar. Nej men ont gör det, usch!
Så ja, jag vet inte vad jag ska göra. Innan sa Oliver att han inte heller hade nåt att göra så frågade om vi kunde gå ut och gå en runda, för måste röra på mig lite ju! Men nu så skulle han fixa nånting, hm -.- Så jag har lite smått tråkigt kanske, usch. Snart går jag ut och går själv, för aa. Jag har ju verkligen tråkigt, ring nån?
Vem som helst får ringa, för usch ja tråkigt har jag -.-
So, call me babe! (y)

Nej får väl ut och gå själv, för usch! Dör snart av .. Tråkighet (a) Hahah, nej men vet inte vad det heter ju.

Ring hörni!

Puss frida

kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0