ska ut och steka

hejsan!
fyfan va skolan va soft! först so, kollade klart på filmen och sen började vi med nåt?! men ialla fall jag, viktor och mirson satt mer och pratade. mirson och viktor bröt massa pennor, haha ^^  asså med ett finger, slå ni vet så som typ sånna som slåt i tegelstenar gör, fast i penna med ett finger! fyfan, så jävla grymt! :D jag gjorde med min hand, haha. jag bröt en penna (h)
jaja, sen svenska. vi fick gå ut på tipspromenad. gick med mirson, marcus och viktor. vi skulle gå i skogen och allt?! jaja, sen så va det liksom slut på svenskan. sen matte, vi fick gå ut och gå med sedigh, haha :D men yeahyeah, hellre det än att sitta inne liksom. men sen mentorn pratade vi bara i 10 min, sen fick vi gå och käka! hamburgare va det, så jävla gott :D or not, asså den är inte god :o

men nu ringde elin och dom kommer fan om 20 minuter, woupsi :o
måste packa, skriver när jag kommer hem!

puss frida

kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0