varning för långt inlägg

Hello,,
Förlåt för den usla uppdateringen, besöksantalet har sjunkit med typ 30 st. Inte så roligt, men nu är jag tillbaka ialla fall! Okej att det kanske inte kommer blir särskillt mycket bloggande nu på sommaren, det är så fint väder ju, då vill man inte sitta inne inte!
Men nu ska jag berätta vad jag gjort dessa dagar jag inte skrivit!

Torsdag: Idag va jag hemma med mamma ju, vi städade och lagade mat till fredagen. Eller köttbullar och sånt där. Sen så på kvällen gick jag och Ebba ut, och sen åkte vi hem till henneoch så stannade jag där till halv 12, för då följde Oliver mig hem. Han åkte moped jämte när jag cyklade, hih :)
Sov när jag kom hem tror jag.

Fredag/Midsommarafton: Jaha, idag va det midsommarafton och mycket stress, usch (a) Men mamma väckte mig vid halv 11 för då skulle jag hjälpa henne eftersom alla skulle komma vid 1. Så aa, vi fixade allt och så. Sen så vid 1 kom alla då, det va Ebbas familj (Ebba, Lotta & Niclas) och sen Matildas familj (Matilda, Ellen, Stefan & Pia). Vi åt nästan direkt, sen så badade jag. Hihi :) Ebba badade inte för hon va förkyld, så hon fick allt titta på. Jag tog faktiskt året första dopp då. Hihi (a) Men ialla fall så sen vid 3 så åt vi jordgubbar och glass, sjukt gott :)
Ialla fall så badade jag efter det också, sen vid halv 5 kanske så ringde Oliver och då skulle jag fort upp ur poolen för att fixa mig. Duscha, föna håret, platta håret, "fluffa" håret, sminka mig och aa ni som känner mig vet att det kan ta sin lilla tid. Så aa, va färdig vid tjugo över 5 tror jag. Dukigt ändå! Så aa, vi stack upp direkt, jag skjutsade Ebba. Grillade direkt när vi kom upp dit då, kyckling grillade jag och Ebba. Jätte gott va det :) Sen började folk ösa in, eller aa. Dom som va bjudna då såklart :D Sen blev det fäesta såklart, woho (hh)
Aa, sen vid kvart i 10 stack alla till Becka, fäest där också. Sjukt kul! Jag och Sandra va typ ute och cyklade ganska mycket, sjukt mysigt :)
Sen vid halv 2 skulle jag och Ebba hem, men det blev helt klart en lyckad kväll. Tack så mycket alla!
Jag och Ebba tog varsin Coca Cola när vi kom hem, satte oss och snackade. Vi gick och la oss vid 3 typ!

Lördag/Idag: Vaknade vid kvart över 11 idag för det ringde, och dom som varit på mitt rum när det ringer vet att det är sjukt dryg signal -.- Men jaja, va törstig också, så väckte Ebba och bad henne ge mig vattnet (a) Hhaha. Hennes mormor kom och hämtade henne vid typ kvart i 12, och då så gick jag hit och satte mig och gjorde inte så mycket. Sen så åt vi och jag glömde skriva i bloggen. Men jag va istället ute och solade lite, fick faktiskt färg. Och det syns där uppe, ni vet bandeau bikini banden? Glömde ju ta ner dom så har rand efter dom, fult -.- Sen badade jag idag också, hihi :) Kommer komma ganska mycket bilder under vattnet i sommar, och massa fina andra sommarbilder kan jag lova :)
Sen så har jag inte gjort så mycket mer faktiskt, vart med pappa ju. Han åker till Norge imon och jobbar, kommer hem om 4 veckor. Jag kommer sakna dig pappa! :( <3
Men är ganska van vid att han är borta så länge, typ Dubai och allt. Men jaja, tråkigt ändå!
Rasmus kommer på tisdag, saknar dig kusin! Inte träffat den jäklen sen i julas, det är länge sen, typ 6 månader! Men vi ska la bada i Borlången och så när han kommer, ska till Värnamo också nån dag och aa. Fullt upp hela veckan! :D

Så nu fick ni ett långt inlägg tycker jag!
Ska sova vid tio idag typ, för ska äta frukost med pappa imon, vid 6 typ. Så aa!
Lovar att bli bättre med uppdateringen!

Puss frida

kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0