allmänt flingilifling

hemma nu.
på nöjet körde vi typ allmänt flingilifling grej, *asg*.
allmänt smile, hahahaha! fyfan va jag garvade. puhuhuhh.

ialla fall,, imon blir det filmiskväll med jennifer och ebba hos jennifer, ni är ju bara för bra ni två asså :) §
det ska bli muspus, hihi.
sen så kanske jag sover där också, om ni ville veta dåju. och ebba med :d
imon har jag teknik på e-valet föööfan, jag rockar på det fett med massooor, puhuhuh va bra.

jag tror jag får mvg på fysik också, fjäsk för nisse funkar säkert (aaaa)
i biologi också för den delen, och typ .. jag är nog ett stud .. för jag är jätte smart :d

nu ska jag typ sova eller nåt, ni kan ju alltid messa :)

puss
frida

+ du är söt som socker


- älskar dig amanda <3 -

kommentarer
Postat av: JOHANA

söt blogg tjejen :)

2010-03-05 @ 16:53:05
URL: http://duggin.blogg.se/

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0