ben and jerry

shaaabba.

jag är med ebba nu, hon och jag är tjocka :d <3
åt nyss en halv ben & jerry tillsammans, den andra halvan är i frysen.
skolan idag va kort, först matte. sen lite rast, sen mentor.
läste typ en gymnasie grej som jag tog hos syv idag, hehehehe :)
sen svenska, shiat sämst.
men jobbade massa faktiskt, hehehe bra frida!
sen så va det lunch, typ biff .. som vanligt (a)
jaja, sen va det so, fick reda på mitt prov .. hade bara fått g, shiat -.-
sen fick jag, viktor, marcus johansson, alexander och mirson sitta själva i ett litet rum,
då typ snackade vi massa kontiga saker! :D
mihihihi, sen så ah. engelska va det efter so:n.

nu ska vi till nöjet,

puss frida

kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0