emo frida

fan jag känner mig helt värdelös.
jag bara tänker genom mitt liv, vafan .. inget är bra?  jag vill bara att tankarna om att jag är den fulaste och äckligaste flickan på jorden ska bort, jag vill bli den jag alltid varit. den glada frida som alla kände igen, den jobbiga frida.
allt som händer runt mig nu, allt som händer i livet är just nu väldigt jobbigt. inget är som vanligt.
även fall jag vet att jag kanske inte är den hemskaste flickan i världen känns det som det just nu.
det har faktiskt inte hänt nåt speciellt, inget som man skulle kunna tro.

kärleken är det jobbigaste i livet.
jag tycker om dig, du vet vem du är. jag vill ha dig här,, du vill säkert inte ha mig hos dig. du tycker säkert att jag är den fulaste och mest irriterande flickan i hela världen.
du är min drömprins, glöm inte det <3

puss frida


kommentarer
Postat av: amanda

frida, du är fin!

2010-03-29 @ 17:51:21

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0