fett med tråk :o

44 FRÅGOR DU TROLIGTVIS ALDRIG FÅTT PÅ EN GÅNG!
Snodde testet från http://malinsavelin.blogg.se/

1. Det första du tvättar i duschen? håret typ ^^
2. Gillar du kaffe? naeh ..
3. Hur mår du just nu? ganska bra
4. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på? n
5. Berätta om din senaste dröm? eh .. typ att det va nån som dödade mig, men sen så levde jag igen. helt weird :s
6. Skulle du kunna äta din favoritmat under en hel månad utan att tröttna på den? ja! :)
7. Vad vill du ha just nu? dig ,,
8. Har du räknat till 1000 någon gång? klaert :D
9. Biter du i din glass eller slickar du bara på den? slickar ffs, man får ilningar i tänderna om man biter ;s
10. Använder du smileys? om jag gör :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
11. Har du träffat någon kändis? yesyes
12. Gillar du keso? noooo
13. Vilken låt hade du sist i huvudet? locked in love ,, 
14. Hur många länder har du besökt? många ffs :)
15. Är dina föräldrar stränga? ja *suck*
16. Skulle du kunna hoppa fallskärm? nooo, höjdrädd :o
17. Glittrar någonting i ditt rum just nu? yes :d
18. Brukar du hyra film? nej, händer väl :d
19. Var kommer du vara på lördag? inte bestämt nåt än ffs
20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY? på tv:n (a)
22. Vad åt du till lunch? ska snart äta, det blir .. fläskfilé tror jag
23. Har du lockigt hår? no
24. När grät du senast? ehm , inte så länge sen .. typ i veckan :)
25. Har du gått in i en vägg någon gång? kanske (a)
26. Favoritårstid? sommar & vinter
27. Vem höll du senast i handen? jennifer & ebba tror jag (a)
28. Sover du med TVn på? nej =)
29. Tycker du att du är gammal? nixx, hela livet framför mig :)
30. Är du mörkrädd? jaa
31. Gillar du ditt liv just nu? klaert,
32. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha? ja, 
33. Har du bra syn? jadå
34. Var är dina föräldrar just nu? nere =)
35. Vad har du på dig just nu? trosor och t-shirt
36. Vad var det senaste du köpte? dipp och morötter :)
37. Hatar du mer än 3 personer? nej
38. Använder du sushipinnar? noooo
40. Äger du ett vapen? nej ffs, 'peace in the world'!
41. Gillar du ditt hår? nä, det är skabb
42. Gillar du dig själv? mitt liv ja, mitt utséende no
43. Vem står dig närmast, din mamma eller pappa? mamma <3
44. Hur ofta använder du MSN? varenda jävla dag :o

kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0