morötter & gurka & dipp & dipp

shaa.
kom nyss hem från jenniferbabe vid 11 typ. sov där inatt :)
muspus föfan.
har ätit precis, fast va inte så hungrig.

igår så va jag med ebba och jennifer. vi va typ på nöjet. hah ^^
sen så åkte vi upp till jennifer och kollade film,, brölloppsfotografen.
den va ganska bra, faktiskt ganska rolig också :d
ebba hann typ inte kolla nåt på filmen, för hon skulle hem vid halv 12,
så jag och jennifer satt där och typ höll på att somna hela tiden.
shiiat, man är verkligen hur trött som helst :o
ialla fall så vi gick och la oss vid .. 1 typ.
låg och snackade ganska länge,, muspus :)
sen så somnade vi, sen så vaknade jag massa gånger imorse.
men somnade om lika snabbt vafan! hahaha ^^
sen kollade vi på lilo & stitch filmen idag.
hann inte kolla klart, för skulle hem, surt -.-
ialla fall, så dippade vi morötter och gurka vafan, tihihi.

nu ska jag måla naglarna :d

puss frida

kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0