onyttigt typ

shaaa.
kom nyss hem från skolan, niiice :)
matte första, sen håltimme peace!
jag och amanda gick hem till amanda och pratade med hennes mamma,, och åt bulle (a)
sen liksom back to hell.
tyska var det då, shiat .. tråkigt :s
sen håltimme igen, ganska chiiiaall. då satt jag, amanda och frida i uppehållsrummet, haha soooaft.
sen gick vi och åt, jag, amanda och emma satt tillsammans. sen tillbaka till uppehållsrummet.
då blev jag väldigt kissinödig, så jag gick på toa dååå (a)
sen så va det biologi för min halva av klassen, dom andra hade fysik.
på biologin så skulle vi ta vårt blodtryck, och jag är as rädd för sånna saker ju .. så jag typ fick tårar i ögonen,
piiiinsamt! asså jag typ grät. jag har verkligen fobi för sånt .. pinsamt ja!
sen så va det svenska, vi kollade på .. alibaba och de 40 rövarna, trååååk -.-
sen hem, satte mig här med resten av min och ebbas ben & jerry's,, redigt gott.
nu ska jag plugga lite engelska till provet på tisdag, hihi, stud frida :)

kanske nöjet sen också.

puss
frida


- nu är den slut -

kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0