shiat, måste öva

hhej.
jag sitter här och har precis rensat garderoben.
det va fan mycket som skulle bort, inget kvar (a)
idag så händer det nog inget, träning ikväll ialla fall.
ska på "kalas" hos farfar, han har fyllt 81. men dom kalasen suger -.-
vid halv 6 så är det ju då träningen, grus träning.
använda mina nya skor dåja, hihi.

imon är det skola vafan, shiat va segt.
går till .. halv 3 också, omg kommer dö :o
ibland blire så, hihi.

men orkar faktiskt inte skriva nu.
skriver typ om jag hittar på nåt att göra då ju.

men ey, jag ska ialla fall börja springa om dagarna.
fifan va jag är bra :d

puss
frida

~ i keep fallin in love, i keep fallin in love
all over again.
he's got me locked in here.

kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0