skolan snart då, ååååh

godmorgon.

sitter här, klockan är tjugo i åtta och jag är färdig :)
jag sminkade mig inte idag, för jag har bad sista timmen -.-
bad, omg,, så tråkigt.
först har jag teknik, eller elevens val,, typ också ganska tråkigt :s
sen hemkunskap, får veta våra prov, hoppas på ett mvg sååklart. :)
bild i två timmar idag fän, shiat soft.  vi skulle typ måla till våra sagor som vi gör i svenskan.
hahah, skriver om en ääälg (a)
sen så bad då,, ELIN DU MÅSTE VARA MED! JAG TVINGAR DIIIIG!
asså jag har inte vart med på nåt bad denna terminen, omg.
ska va med denna gången dååå.
kunde jag inte haft meeens?! :s

jaja. nu ska jag nog klä på mig ytterkläderna och kila iväg till skolan. haha ^^

puss frida

kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0