tyska tyska & bullar

scchäna.

idag har jag varit i skolan, inte så nice dåå ässå.
först matte, jag satt jämte frida svensson, för sabina och emmy va borta.
emmy är typ .. turkiet eller tailand .. vette fan (a)   nåt land på t ialla fall,, tror jag.
jaja, jobbade som vanligt.
sen så va det engelska, ööh jag fattar typ såååhär mycket :)
vi gjorde inget speciellt.
tyska va det sen, vi repeterade till provet. kommer inte gå såå bra.
sen så va det kemi, fick reda på provet. shiat,, säämst poäng :o
typ 24/35. ässå skäms frida.
sen lunch, ppizza med typ 15 ton med ost. omg fettfettfett,, det liksom flyter fett på pizzan. not so good -.-
sen gympa, omg redskap. jag vågar ju inte göra nånting :s
aja, men han fattade och sa att jag inte behövde (a)
sen så ah, slöjd. sydde lite och nålade fast lite sån där kant. gör shorts för er som inte visste. typ aprikosfärgade korta :)
sen så va det slut, jag och amanda pratade vid rondellen i typ 10 minuter.  vi va sen, jag pluggade tyska hos henne. hon pratade tyska, hennes uttal är bäst (aaa)
sen så åt vi bullar också, hihihi.
jag fixade amandas hår, värsta snyggt. hihi :)
sen så skulle jag hem vid 7, omg. gjorde en milkshake. god som attans blev den.
duschade sen, och nu sitter jag här som vanligt,, vilket liv.

imon slutar jag kvart över 1, fett med nice fän.
kanske ska va med frida då, kul. men måste plugga tyska också, för har prov på onsdag ju ^^
annars vet jag inte.

club nordic blir ialla fall med lisa & magie, saknar er :( <3

puss
frida


kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0