förlåt, inte hunnit sitta vid datan

hej!
asså förlåt för riktigt dålig uppdatering nu dom senaste dagarna!
men inte hunnit verkligen!  så nu ska jag berätta om igår och idag.

igår så va jag i skolan, hände inte så mycket. men sen så när jag kom hem va det bara att duscha och sen åka till gislaved. handlade lite, en hög svart kjol, två nitarmband, 5 nitringar och 3 par nitöronhänge! asså fattat att nitar är sjukt snyggt, håller ni inte med?  men ialla fall sen när jag kom hem från gislaved så duschade jag igen och sen så va det bara att ge sig iväg till ebba. först så fixade vi oss typ, asså jag, jennifer och ebba. sen kom amanda och felicia och då tog vi lite bilder, får ni kanske imon om jag kan får dom av jennifer och ebba :D men ialla fall så sen så började de andra komma, sen så blev det fest! ja vad ska jag skriva om det mer än att det va riktigt roligt? trevliga människor, musik och ett glatt humör!
åkte hem vid tjugo i ett tror jag, för fick åka med oliver och dom när dom skulle hem :)

idag så vaknade jag av att jag hade världens huvudvärk, ont i magen och mådde inte särskillt bra,, surt! men ialla fall så va det bara att masa sig upp och fixa sig eftersom jag skulle va med i kockduellen, riktigt nervös va jag också. men jaja, sen när vi kom dit då så va frida sjuk,, tyvärr. men jaja, vi klarade oss! vi fick lite instruktioner och så, sen så va det bara att sätta igång! vi skulle fixa lammfärs och potatis typ :) det blev helt klart gott, men asså lammsaken smakade verkligen ingenting! sen när vi va färdiga va vi jätte nervösa och allt. sen så skulle han berätta vem som vann. "det va väldigt lika mellan alla lagen, men vi har ett klar vinnarlag. ni som vunnit är lag nummer 4!"
vi va ju nummer 4 och fyfan man fattade inte att man vunnit ju, shit :D
men så vi vann, himlans duktiga är vi! så man blev riktigt glad blev man!
sen gick jag och amanda runt där lite i gislaved och stekte, sen blev jag döv för en kom med en hockeytuta i mitt öra, äckel -.- men jaja, sen så kollade vi ballongdansen och sånt där, karnelevalen, haha :D det va riktigt stek, värsta roliga sånna!
sen vid 5 åkte vi hem med bussen, det va helt fullt så fick sitta i amandas knä, hehehe :)
nu sitter jag här och gör ingenting, ska nog snart ta och äta. sen blir det sängen skapligt tidigt ikväll för ska spela match imon och är världigt trött nu, hehehe ^^

puss frida

bilder från igår:

- älskar dig <3


- biffigt nikke ;*

bilder från idag:

- maten vi lagade


- baksidan på han som höll i det?


- "lag nummer 4 vann!"

kommentarer
Postat av: jennifer

haha, äckel bild på mig :|

älskar dig frida,!!! <3

2010-05-29 @ 23:43:43
URL: http://jenkkan.blogg.se/

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0