fridis är duktig

hejsan!
nu har jag tränat, duschat, käkat och fönat håret. shit så duktig jag är!
träningen idag gick bra, hade typ bara skottövningar, men vi behöver det. jag börjar få till mina skott, men jaja.
nu orkar jag inte sitta vid datan mer, borde verkligen gå och lägga mig eftersom jag är hur trött som helst ;s

puss frida


asså jag tycker ni är urkassa på att kommentera, jag har 30-60 st som kollar varje dag, inte så många men det duger. jag vet att det är liksom omkring 40 st som kollar men ingen vill kommentera.
det är drygt att bara skriva utan att folk tycker till,, kanske slutar med att blogga.


kommentarer
Postat av: Anonym

sluta inte att blogga , din blogg är bra :)

men kanske börja lägga ut lite fler bilder :)?

då blir den ännu bättre !

2010-05-25 @ 09:21:15
Postat av: sabiina'

okej, ska kommentera meer! :D <3

2010-05-25 @ 15:41:57

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0