fyfan, så jävla bra kämpat brudar

VI VANN MED 3-1! för jävla bra!
jag va urkass, gick verkligen inte spela -.-
men ialla fall, det va ganska kul att spela mot dom. hah!
det va rätt mycket folk och kollade ju, haha. men det va typ den viktigaste matchen!

sen när jag kom hem åt jag och så. mamm packade ur mina saker (a)
sen kom lotta och mamma masserade henne en stund.
då skulle jag klia mig på benet och fan va ont det gjorde då, jag har en stor knuta på benet. helt blå och hård :(
shit det gör as ont nu!

men nu ska jag föna håret och sen bara ta det lugnt!

puss
frida


- gjorde om denna bilden innan ^^
ÄLSKAR DIG SYSTER! <3

kommentarer
Postat av: jennifer

älskar dig som fan frida! <3

2010-05-30 @ 21:42:06
URL: http://jenkkan.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur gör du om dina bilder så? asså med det prickiga i bakrunden? skitfint (:

2010-05-30 @ 23:58:01

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0