god & glad, kexchoklad

hejsan alla söta.
idag har jag vart i skolan och gjort så där typ skrattat (a)
aa skolan suger, men tur att man har roliga vänner som lyser upp skoldagen, tack!
jag har inget att göra nu så aa, ska skriva lite vad jag gjort i skolan och på lektionerna :)

matte - vi gjorde inte så mycket, eller ialla fall inte jag. amanda och jag satt mest och skrattade och sen så klagade jag på sedigh för att lektionen sög. då sa han att om jag inte jobbar så kommer jag sänka mitt betyg, wooups ;$ men jaja, han kan inte sätta betyg på vad jag klagar på, jag brukar ju jobba (a)

mentortid - usch, det suger. men seriöst, jag och amanda satt och sjöng och typ gjorde ingenting. sen så började gheza typ sjunga, haha. han suger! sen så skulle han gå fram där framme vid tavlan. men då så sjöng han inte, hahaha ^^

svenska - usch, det suger också. ialla fall nu när man är fett trött på skolan. men sen börjar man nian, woho (h) men vi jobbade med typ homonymer? det är typ ord som har två eller fler betydelser.

lunch - det va typ koldolmar med lingon, usch seriöst det va vidrigt. men det va roligt när vi skulle ta mat för först så sa marcus "vill du ha en koldolm?" och så höll han den över såsen, och så "plupp", så va den i såsen. hahahaha, asså såsen som alla andra ska ta i också, fyfan. asså inte garvat så mycket på länge, fyfan. marcus va förfan helt röd i ansiktet ^^
sen skulle jag, viktor och jenkan ner till netto. men vi kände att vi inte hann så skulle vi tillbaka till uppehållsrummet och vi hade lånat claudias paraply, och så bara sa det "tjoff" så va det vänt på fel håll. och herre gud vad jag skrattade, shit ^^

so - vi kollade film, den suger. handlar om franska revolutionen. seriöst, vafan ska jag kunna det för? det är väl fransmännens problem om det ställt till nåt? inte mitt, jag bor faktiskt i sverige!
men jaja, mirson kliade på mina myggbett, hihi (a)

engelska - vi gjorde inte alls mycket, jobbade bara i tracks vafan, it sucks! -.- men aja, det måste ju göras typ. men så aa, arbnor hade sitt sånt där typ tal om nån grej.

när man kom hem så skulle man äta, men det orkade jag inte så jag sov en stund istället. sen så kom mamma hem och skrämde livet ur mig typ. shit så rädd jag blev. men sen så skulle man skriva tack-kort för konfirmationen. blööe så drygt. men same shit, det måste ju göras det också. ialla fall så sen så drog jag och mamma ner till samhället. köpte en present till ebba som fyller 14 imon! och sen köpte jag ett puder också, hehe. sen så in på netto och handla lite och där köpte mamma kexchoklad till mig och tuggummi :)
men snart ska man gå till nöjet och leka cool fan, sen får jag se vad man hittar på efter det!

puss frida


kommentarer
Postat av: sabinaoooostrivca :D

haha, sånt puder har jag med! :D (y) <3

2010-05-25 @ 17:57:14

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0