håltimme, har precis käkat

hejsan!
sitter hos amanda, det är jag, frida och amanda såklart! amanda sitter och spelar 'with you', vi ska redovisa den på fredag på e-valet, usch pinsamt (a) men ialla fall det måste göras ju.
vi har haft matte nu och sen va det håltimme, då gick jag, viktor och marcus ner till netto. marcus köpte hustler, så tog jag en för han köpte typ 5 stycken (a)
men sen så när vi kom tillbaka till skolan satte vi oss på skolgården för det va varmt och solen va framme så det va nice! men sen så va det tyska,  fyfan plågas är inte kul. men vi gjorde fan inte så mycket.
men sen så va det håltimme igen, och då satte jag och amanda oss en stund i uppehållsrummet, sen ner och käkade. där va frida, och sen så gick vi hit. och jag garvade typ hela vägen eftersom jag är så rolig (a)
men nu vet jag inte riktigt vad vi ska göra, vi börjar ju om 50 min, och då har vi roliga biologi,, sexualkunskap, hihi :D

puss frida

kommentarer
Postat av: hannnnaa

söt blogg! värkligen läsvärd(: jätte fin header har du med ;D

2010-05-26 @ 13:01:36
URL: http://hannazberg.blogg.se/

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0