har fan tråkigt nu ikväll


Jaha, shit va man är kreativ i picnik. Hahah, den blev helt kass men lite små rolig fan (a)
Ganska stek ändå, fete snygg rosa ialla fall.

Mamma tyckte inte jag kunde dammsuga nu, nähä sa jag då. Då får jag la dammsuga imon då, men jag har värsta full dag imon ju, först så ska jag jobba, sen hjälpa Ebba med sin blogg, sen så fixa mitt rum. Herre gud, hur ska jag fixa detta?! Jag har feta problem jao.

Men ialla fall så har jag tänkt lite, ska nog påbörja en frågestund imon. Ladda upp med massvis med frågor, för det är riktigt kul att besvara dom! :)
Svaren får ni sedan på lördag eller söndag tror jag. Då har ni nästan en vecka på er att fråga fråga fråga! Kom igen då liksom. Imon börjar den, det kan jag lova!

puss Frida

kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0