hemma från träningen och allt nu

sho.
inte på alls bra humör längre, allt gick fan bara skit på fotbollen idag ;s
asså först har jag jävligt ont i mitt öga, har ju en vagel. men jaja, sen så hade jag glömt att sätta plåster över piercingen och såklart får man en smäll där också (nn) sen så trillade jag och blev stampad på foten och sen fick jag ont i knät. sen när vi skulle skjuta kunde jag inte se nåt, jävla vagel -.- aa, så la mig ner och grät lite där, eller grät inte med tårarna rann as mycket ;s
sen så skulle vi ha strafftävling, och så kunde jag inte va med på det heller, asså shit!
mitt humör va på topp när jag åkte, nu är det fan i botten, shit så .. ÅÅÅÅH CUTCUTCUT! -.-

när jag kom hem sen så åt jag, sen in i duschen. nu sitter jag här och deppar över att min vagel kanske är kvar på fredag, då går jag och hänger mig omg.
på fredag ska jag och amanda cykla 3 mil också, vette fan vart det blir men jaja, hoppas på fint väder då.

nu ska jag föna håret och sen lägga mig, försöka sova.

puss frida


söt google bild på en vagel

kommentarer
Postat av: sandra

sånt gör så fucking ont! hade en sådan vid ögat en gång, hela mitt öga svullnade upp och blev blått ;s haha <3

2010-05-26 @ 21:14:33
URL: http://saandrich.blogg.se/

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0