jag saknar dig

hittade 3 texter jag skrev för nån månad sen, tänkte jag kunde skriva en av dom.

"Det var ett tag, nån vecka, två eller tre. Men det var dom bästa veckorna i mitt liv, ingen är som du, inget är som att vara i din famn, dina läppar mot mina. Den känslan vill jag känna jämt.
Det har gått ett antal månader nu, genom dessa månaderna har du fått mig att fatta att det är dig jag vill ha, jag är inte lycklig utan dig, det är en bit som saknas. Jag gråter när jag tänker på dig, de söta sms:en du skickade som det alltid fanns 'babe' i, jag vill vara din!
Du vet vem du är, jag vet att du inte känner som jag känner. Men tänk om du kunde läsa denna texten och sedan säga; Frida, jag älskar dig!
Då hade jag vart den lyckligaste flickan i världen, men tyvärr, så är det vara en dröm ..
Jag kommer inte glömma dig, du va mitt allt!
- Jag älskar dig!"

kommentarer
Postat av: janina'

riktigt fint skrivet Frida !

2010-05-18 @ 16:47:25
URL: http://janinatiitusson.devote.se

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0