nu så ska jag bli social igen

hejsan,, har fan saknat bloggen för mycket :'(
asså det går typ inte sitta vid datan utan att blogga, shit fett coolt ^^

men ialla fall så va jag, mamma, pappa och ebba i gislaved innan idag. jag hittade ett rosa långt linne och en höh ljus jeans kjol med dragkedja där fram. väldans nöjd faktiskt! :D
ialla fall så när jag kom hem så kom ninni och uffe med deras nya husbil, dom ska va här tills på söndag, mysigt! sen så kom charlie hit en stund som vanligt, men jag och charlie gick ut på en liten runda med bullen, ninni och uffes hund. den är as söt, en liten papillon. den är fan galen i pinnar, shit! ^^
sen drack jag en sån där vitamin well, jag drack den 'everyday', den va rikitgt god fan! åt en kaka med, sen så typ gjorde jag inget så jag satt mig här uppe. det är väldigt nice väder ute, så när ebba kommer sen så blir det nog att dra ut och ta massa kort!
men ska snacka lite med mamma om imon och sen så ska jag hämta ebba ^^

puss
frida


kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0