nu ska man sova

fyfan, nu ska jag sova.
asså jag håller typ på att dö, för jag är så jävla trött.
jaja, nu ska jag skriva fem saker (a)
för jag har inget att göra ^^

1. jag saknar lisa fisa fredriksson så jäkla mycket
2. vitamin well everyday är as god
3. det är 23 dagar kvar tills vi slutar skolan
4. sommaren kommer steka
5. min piercing gör lite ont

puss frida


~ lisa babe, du fattar inte vad du betyder.
du är alltid på min sida och gör mig alltid på bra humör!
jag älskar dig så jävla mycket, tack för du finns! <3

kommentarer
Postat av: sandra

sv: precis, palla bry sig vad andra tkr ;) haha <3

2010-05-15 @ 23:35:15
URL: http://saandrich.blogg.se/
Postat av: -

din blogg har blivit riktigt bra igen, tackvare de senaste 3 inläggen typ :o fortsätt så, ska bli kul att se dej i blont hår :'* lägg ut bild på hur ditt hår ser ut nu?

2010-05-16 @ 00:07:15

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0