nyduschad och fräsch

så där ja, nu har jag duschat också!
asså det är värsta jobbigt, piercingen varar som fän. eller lite ialla fall, men den gör ju inte ont eller nåt. men vafan, as jobbigt ialla fall.

idag har jag vart i skolan och segat, slutade kvart över 1 ialla fall, direkt hem och sen och jobba. gjorde 4 lådor idag! får lön imon, yeah, stek (h) ialla fall så va det nice. direkt efter man jobbat stack jag hem till ebba och skulle fixa hennes blogg. men det funkade fan inte, så får fixa det nån annan dag för kan inte hennes lösen och så till scrapblog. rackarns. men ialla fall så ska jag typ hjälpa henne nån annan dag.
sen åkte man hem och åt, sen så storstädade jag mitt rum. för min mormor ska sova här inne i helgen för konfan och så ni vet, och liksom då så är det drygt om man inte har det städat för då vill hon städa ;s
men fixade det och så då, sen så gick man in och duschade. och nu sitter jag här, ska föna håret jätte lite och sen så ska jag göra massa flätor i håret. för ska se om det håller sig imon håret. lockigt är fint! :D

nu ska jag göra det och sen så ska jag nog lägga mig, kanske läsa en tidning eller nåt? spela nåt spel kanske, haha :)
imon ska jag och frida stå nånstans typ för villstadskolan har trafikdag och då ska vi hjälpa till på förmiddagen, fett soft, missar hela förmiddagen fääään :D

men ska fläta mitt hår nu, hoppas på det bästa!

puss frida


~ non mollare mai

kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0