yeah, ny header igen

Hejsan.
Hemma från ullared nu och allt. Hittade ett par fina skor, typ vita med lite grejer på ^^ Jaja, dom va stek ialla fall. Sov typ hela vägen dit ju, fett busigt va det ialla fall.
Sen köpte jag en silverkedja till mitt kors jag får i konfapresent, as fint! Kollade lite på navelpiercingar, hittade massa fina faktiskt, typ asså glittriga (a) Jätte fina va dom! Ialla fall så på vägen hem så lyssnade jag på musik och åt cheeseburgare och pommes, haha så fett gott! Och sen då så tog jag på min iPhone så nu är den helt fettig på skärmen, haha rackarns. Jaja, nu ska jag fan ta och dammsuga mitt rum.
Jag hoppas det blir mycket sol imon så man kan ta och sola till sig lite, hihihi. Måste verkligen få lite färg till konfan nu ju, är hur blek som helst verkligen. Och man får inte sola solarium under 18 här tyvärr, eller vette fan där vid Edwins, men jaja. Ska checka läget faktiskt, för det hade vart nice att va lite brun på konfan!
Vet fortfarande inte hur jag ska ha mitt hår, förslag nån? Måste veta, testa typ en grej nyss, men såg ut som ett ufo i den frisyren. Har feta problem med det shit.
Jaja, ska sluta klaga nu, har annat för mig nu faktiskt, dammsuga och damma lite på mitt rum för här är det dammigt, hehe ^^ Himlans länge sen jag dammade skrivbordet faktiskt, riktigt busigt där du.

Jag har ny header också för den delen, gick riktigt fort att fixa den. 5 minuter typ, jag är ju snabbfixarN då, fettt coolt (hhh) Tycker ni den va fin?

Förresten, det hade vart riktigt kul om ni tyckte till om bloggen, skriv vad ni tycker jag kan förbättra och så där, kanske några videoinlägg eller mer bilder? Det är bara att säga till så fixar jag det ska ni se! :)

puss Frida


~ jag och jossa i fredags ^^

kommentarer
Postat av: sabiiinaostrvica :)

snygg header! :D <3

2010-05-03 @ 21:24:01

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0