dåligt bloggande

Men detta blir bara en snabb update!

Igår va jag på fest i Burseryd med massa trevligt folk.
Jag, Jennifer, Sofie och Kajsa fixade oss tillsammans, och det va riktigt roligt! Sen bar det av mot Burseryd, när vi kom dit så hade det inte kommit allt för mycket folk men några :)  Sen så blev det fest!
Det va riktigt roligt faktiskt, hade jätte roligt :)
Åkte hem därifrån med Jennifer, Ebba och Oliver vid tjugo i ett skulle jag tro!

Idag har jag bara varit hemma och sovit, har fortfarande på mig mina sovkläder, så jävla skönt! Softarlördag! :D
Ikväll ska jag och mamma kolla på Crocodile Dundee i Los Angeles! Haha, älskar dom filmerna, hihi :)

Lite bilder från igår som jag tog från Beckas blogg-
















kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0