hemma från skolan

Tjaaa, nu sitter jag här och har precis ätit lasagne. Skolan idag va rätt okej faktiskt, dagen har gått fort! (y)
Först va det idrott, vi hade gymnastik, försökte att lära mig att hjula, kan inte det ^^ Men aa, sen så hade vi fysik, där va det prov! Det gick väl sådär asså, haha! Men whatever, så kan det gå. Sen så hade vi matte, usch. Gick igeonom provet, fick fan dåligt! Okej att det inte va någon i klassen som fick bra, men yeah!
Tyska sen, det va tråkigt. Lunch sen, köttfärssås och spagetti va det (y)
Engelska sen, det gick ju bra. Svenska sen, gick igenom grammatik, och sen läste vi! Så den lektionen gick snabbt också, just det, vi bytte platser också! Jag sitter jämte Alexander och Mattias, haha. Men sen va det slöjd, asså jag hinner ingenting på en timme, usch! Dataväskan är väl påväg att bli klar, men asså det går verkligen inte bra! Så aa, får se när den är färdig.
Slutade efter det, och när jag kom hem så ringde Jennifer och frågade om jag ville följa henne en bit för hon ville snacka lite, såklart är jag snäll och ställer upp (a) Hahha, skojjar. Men aa, jag cyklade upp till cykelställen och där stog hon och vi snackade en stund :) Sen cyklade jag hem och åt, och nu sitter jag och kollar på repriser av SOS Gute. Det är rätt kul, skön dialekt har dom ialla fall! (y)

Men nu ska jag kolla, sen blir det att typ läsa lite. Tråkigt som fan, men måste göras -.-



kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0