ebba är här

Nu sitter jag och Ebba framför varsin dator hemma hos mig, sjukt socialt (y)
Men skolan idag va jävligt oskön, för aa. Jag gick som en jävla kossa, haha! Har ju sträckt mina ljumskar, så kan inte riktigt gå ju! Men yes, idrott första. Kunde inte vara med mer än på uppvärmningen, sen fick jag uppskrivning på fysiken som var efter idrotten. Sen va det matte, jobbigt som fan! Sen tyska sista på förmiddagen, det gick rätt bra. Lunch sen, jag och Frida åkte ner till Ica så jag fick köpa drickyogurt, gott :D Köpte choklad också, hihi. Sen va det engelska när vi kom tillbaka, det va rätt kul faktiskt. Vi fick lyssna på musik, hah! Och Gheza typ sjöng, hah. Sämst är han! (y)
Sen så va det svenska, sjukt tråkigt. Men vi får ha hörlurar och lyssna på musik nu, för vi har såhär typ uppsats grej vi ska skriva i skolan. SJukt tråkigt, haha!
Sen så va det sista på hela skoldagen slöjd, har börjat klippa ut tygbitarna nu ju :) Jag känner mig rätt stolt. Sen efter skolan följde Ebba med mig hem, och nu så har vi tråkigt!

Jag lovade ialla fall Emmy och Sabina att jag skulle lägga upp mer kläder och sånt där i bloggen, så får väl göra det nu då! Haha, jag tycker det är jobbigt.
Men det kommer nog i nästa inlägg! (y)



kommentarer
Postat av: emmyisbring =)

tjuhu, bilder ! (Y):D

2010-09-13 @ 17:36:42
Postat av: sabina ostrvica :)

hahaha, mkt fina bilder! ;p <3

2010-09-13 @ 18:06:42
Postat av: sabina ostrvica :)

hahaha, mkt fina bilder! ;p <3

2010-09-13 @ 18:06:58

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0