emil i lönneberga

Hihi, nu sitter jag och kollar på "nya hyss med Emil i Lönneberga", så himla gulligt :D
Vi får egentligen inte sitta vid datan nu innan matchen, och nu är jag sjukt nervös nu inför matchen, liksom spela mot Smålandsstenar! Men yeahyeah, man gör det bästa man kan och sen kan man inte göra bättre!

Skolan idag va rätt soft, vi va i matsalen och snackade om nåt framtidståg. Typ om gymnasievalen och så,, det va rätt tråkigt att sitta där och sega.
Men yes, och sen vid 12 hade vi skolvalet2010. Det va skit svårt att välja vilket man skulle ta! Men yes, det gick till slut också.
Slutade halv 3 idag. Och vid 6 ska vi spela fotbollsmatch, härligt som fan! Fast det ohärliga är att vi ska spela mot SGoIF, alltså Smålandsstenar. Och det här ju här jag bor, men jag spelar i Burseryd.

Men nu ska jag äta. Så skriver ikväll efter matchen, och vi ska äta Taccos ikväll! Det är så himla gott :)

kommentarer
Postat av: emmy isbring

bra spelat idag :D har lite bilder från matchen, säg till om du skulle vilja ha. =)

2010-09-10 @ 21:02:15

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0