heja burseryd

Yes. Pallar inte med bloggen idag, men för att ni ska veta vad jag gjort så har jag spelat match.
Vi spelade i Smålandsstenar, fett pinsamt. För jag gjorde verkligen bort mig på plan, shit! Halkade mitt på plan, och går ner i splitt eller vad det heter. Liten strääckning i ljumsken, och ont i ryggen. Känns ju skit bra, när man precis blivit "frisk" från den andra i låret ju.
Men yeahyeah, Jossa va med på matchen idag och gjorde ett mål. Värsta comeback ju, och det va bra! Själv spelar man back så det blir inte så mycket mål att göra.

Vi vann ju och då åt vi på Edwins, sjukt gott. Men sen så mådde man illa ju, haha!
Men ska sova nu, så hörs vi imon :)

Godnatt.

~ fan.


kommentarer
Postat av: linda hultman :D

grattis till segern :D <3

2010-09-11 @ 12:28:14

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0