hemma nu

Jag kom typ precis hem från Amanda. Jag, Amanda och Jennifer har kollat på film hos henne. Det blev Beck - Sista vittnet. Den va typ läskig, men ändå rätt bra, så yes. Värd att se! :)
Innan åt jag, mamma och pappa taccos. Fy, det är farligt gott! Så yeah, då åt man säg riktigt mätt på det, sen gick man direkt till Amanda :)

Usch, mina ljumskar är inte dom skönaste ifrån gårdages match, gick ju ner i split mitt på plan, jätte ont gjorde det. Alla halkade typ, och inkast var det gott om! Haha, men vi spelade inte särskillt bra, vi va övertaggade. Det va fan inte bra, såyes. Så det gick som det gick, men yes. Vi vann ialla fall.
Imon fårn jag också lite bilder från Emmy Isbring, som var där och kollade på matchen. Om dom är bra så läggerjag in dom imon också!

Nu sitter katten jämte mig och kloar i täcket, moget av henne då! Haha, men hon är så söt så :)


kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0