hur har ni det?

Jag har inte bloggat på några dagar. Det känns rätt skönt faktiskt. Kanske blir mer sugen på bloggen senare när jag inte har fett med prov som väntar. Så ni får bara nåt inlägg nån gång ibland, eftersom jag inte har tid till bloggen. Idag hade jag hemkunskapsprov, på tisdag har jag engelskaprov och veckan efter det har jag tyska prov, sen har jag engelska inlämningen den 18 och så, fullspäckat hela tiden!
Sen någon dag ska jag hjälpa Frida aka Svenneboii med hennes blogg, haha!

Men nu ska jag ialla fall ner till Ica, för ska ha drickyogurt, chips och tuggummi :)

Ha det bra, så kommer jag tillbaka när jag har lite tid över!


kommentarer
Postat av: isabell

yäs, o tkr fortfarande dom är hyffsat bra ^^

2010-09-30 @ 17:59:56
URL: http://isabellmelkersson.blogg.se/
Postat av: isabell

menar du dom från damlagsmatchen?

jo, kan jag väl fast får bli ngn dag i veckan , hihi (a)

2010-10-03 @ 21:31:06
URL: http://isabellmelkersson.blogg.se/

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0