i tv rummet

Nu sitter jag i TVrummet med mamma, och vi gör inte så mycket.
Idag har jag inte vart utanför dörren, så det har inte funnits så mycket att skriva här i bloggen, så därför den superdåliga uppdateringen!
Men skulle vart med Ebba idag egentligen, men fan va det regnade innan, därför orkade jag inte sticka till henne. Så vi ska va imon istället :)
Jag kom på att jag måste börja göra min inlämningsuppgift till den 21:a ju, det är snart bara 1 vecka kvar, och jag har bara läst en sida av 14 :o 
Det handlar om typ alla partierna inom 2 frågor, så ska jag skriva vad de tycker och så, så kanske ska fixa det nu. Det är ingen rolig inne på msn ändå, så yes. Det blir nog andå bara att sitta här och sucka annars!

Så nu ska jag börja skriva det då, så hörs vi senare tror jag. Jag ska kolla på när mamma spelar BingoLotto, haha! Datan kommer vara i mitt knä hela tiden, så det är chillidill! (y)

kommentarer
Postat av: Anonym

fungera dina b-vitaminer som gör att håret växer?

2010-09-12 @ 21:37:25

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0