igen match för min del

Kom hem från skolan vid 3. Så yes, sjukt skönt. På onsdagar är eftermiddagen riktigt soft! För vi har bara två lektioner på eftermiddagen. Men förmiddagen är riktigt jobbig, har så sjukt mycket ångest över den förmiddagen!
Först så hade vi tyska, gick fort faktiskt. Engelska efter, gick också riktigt fort. Det är ju bara 40minuters lektioner, så dom går rätt fort :) Sen hade vi idrott, och vi körde höjdhopp idag. Fy, jag suger. Kommer typ inte över 1 meter, det är ju nästan pinsamt :o
Kemi efter idrotten, och jag har lärt mig att ballansera kemiska saker, eller nåt sånt. Jag är riktigt duktig. Lunch efter, och vid den tiden är man riktigt jävla hungig. Inte så kul, haha. Men det va lax idag, rätt skapligt. Nu är det kockens mat ialla fall, äntligen! Jävla burkmat va det innan, haha! Men yes, satt med Amanda och dom andra tjejerna i klassen i matsalen. Sen kom Sedigh och satte sig där, haha!
Sen på eftermiddagen va det bara matte och sen e-val. PPå e-valet hade jag biologi. Frida va inte där, så jag fick sitta med Viktor och Mirson. Och dom snackade mamssa shit, hahah!
Sen slutade vi och aa, gick hem och satte mig här framför datan. Den är verkligen inte så rolig längre, men pallar inte göra SO:n, blir trött på mig själv. Eftersom den måste göras! :o

Så nu ska jag nog försöka göra den, hehe! -.-

+ Har ny färg på naglarna!


kommentarer
Postat av: linda hultman (;

jag klarade bara 90 cm, det om ngt är pinsamt ;o :)

2010-09-15 @ 17:55:11

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0