ingen huvudvärk längre

Nu börjar det bli kväll, och jag är pigg :o Haha, så nu ska jag berätta om dagen då!

Vi åkte från skolan vid tjugo i 9 ungefär, satt med Frida Svensson i bussen och så. Sen så när vi kom fram så skulle vi gå på en vääg som va bakom familjebacken i Isaberg, fy säger jag bara! Det va sjukt jobbigt. När vi kom upp va det riktigt fint där uppe, dom höll dock på att bygga om i Isaberg, men sameshit. Så tog vi massa kort och så, Elin har alla eftersom hon hade sin kamera med sig. Sen så fikade vi och så där uppe, och sen skulle vi nerför. Då skulle vi nerför den svarta backen, alltså störtloppsbacken. Alla trillade säkert 1 gång var, shit va halt det va där asså! Och sista biten höll mina knän mig inte uppe, så sjukt drygt. Så blev sittande där i backen i nån minut, haha! Jag och Frida blev jätte kissenödiga så vi gick in på en campingtoalett, haha! Så himla gulligt säger jag bara. Sen skulle vi paddla ju, men jag och Frida ville inte paddla så vi skippade det. Istället så gick vi i ett naturreservat, haha! Såg faktiskt 2 älgar, fränt va? Asså dom är såhär i ett inhängnat ställe typ. Dom är rätt stora faktiskt, rätt coolt! Så vi gick där,, säkert i 25 minuter faktiskt. Så yes, men det va rätt kul också. Sen fick vi korv när vi kom fram till en badstrand typ. Så låg vi där och så, sen så la sig alla på migoch jag blev helt mos asså, hahah! Så himla kul det va asså. Sen skulle vi tillbaka samma väg som vi kom dit på, och det va jobbigare tillbaka än dit. Så när vi kom tillbaka så la jag mig på sidan av vägen, asså en liten väg vid campingen typ. Så kom det en bil, och gubben i den vevade ner rutan och allt och sa: Det här är faktiskt en väg, är du inte mer rädd om livet flicka?
Då blev jag sur, och jag hade riktigt ont i huvudet innan det. Så kom bussen och vi åkte hem, mådde riktigt illa! När jag kom hem åt jag och sen sov.
Sen har jag inte gjort mer idag typ!

Nu ska jag ner och kolla på fångarna på fortet, final typ! :D

Bilder får ni imon från Isaberg, ni får en på klassen bara :)



kommentarer
Postat av: sabina ostrvica :)

hahaha, fan vad kul det va! :D <3

2010-09-01 @ 20:29:39
Postat av: linda hultman (;

roligt som tusan ;) <3

2010-09-02 @ 17:22:03

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0