inget e-val idag

Hemma nu, efter en dag i skolan! Förmiddagen är kämpig där ju, haha! Vi har typ .. 4 lektioner på förmiddagen, så liksom. Aa, först tyska. Gick relativt bra, allt är relativt som Amanda och Frida säger hela tiden :D Haha, nej men aa. Sen så va det engelska, hah! Det gick faktiskt skapligt okej, hade ju liksom inte pluggat nånting. Men fick nog rätt på dom flesta glosorna ändå :) Sen skulle vi översätta, och jag får samma dryga mening som jag fick igår. "Det var inte förälskelse, det var sex". Men vem fan bryr sig? Hahah, men shit the same, det gick bra :) Sen va det idrott, haha. Jag och Amanda dansade lite innan, i omklädningsrummet. Hahah! Så söta :D
Men vi hade ialla fall fotboll på grusplanen, usch. Jag sög verkligen, va sämre än vad jag är på alla träningar och matcher med laget.. Och då fattar ni att jag va dålig?
Sen va det kemi, uusch. Det ämnet är typ det värsta ämnet i hela skolan, helt seriöst! Fysik är till och med bättre, haha! Men förstog lite på kemin idag ändå, typ första gången :)
Sen fick vi lunch, jag va sjukt hungrig! Typ fiskburgare med potatis och allt, blä :( Men vi satt i matsalen en lång stund och snackade om massa shit vi varit med om, haha! Så himla roligt :D
Sen va det dags för lektioner igen, och då va det matte. Det gick riktigt bra för mig idag, gjorde 7 eller 8 uppgifter! B och C uppgifter var det också, slå det ni (a)
Sen va det e-val, och vissa i min klass har det nu. Men jag, Viktor, Mirson och Malin från min klass typ har inte det, eftersom läraren är sjuk! Fett soft, så slutade en timme tidigare! (h)
Så nu ska jag läsa lite glosor i engelska, eftersom jag hade 8/58 poäng på glosförhöret igår! Hahaha, så jävla sämst :o Sen blir det nog att jobba lite matte, för ligger långt bak där också! Vill jobba upp mig till bra betyg, ialla fall denna terminen! Därför verkar jag lite stud kanske!


kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Jag försöker hitta nya "Blogglovinvänner" som har intressanta bloggar att följa och som också är intresserad av att följa min blogg. Är du intresserad av detta så får du gärna höra av dig, annars är det ju bara att du tar bort min kommentar.

Ha det bra! =)

2010-09-08 @ 17:40:35
URL: http://tvminnen.blogg.se/

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0