nu har jag duschat

Och jag har fått reda på att jag ska sälja korv på Burseryds marknad på lördag, så alla kommer och köper korv mellan tolv och ett, hehe! Då säljer jag och Elin, fyfan. Haha, vi kommer nog ha rätt skoj där asså.

Detta blir sista inlägget, för orkar inte sitta mer vid datan. Så jag säger godnatt med detta inlägget :)
Imon ska jag först till skolan, jobba lite där och sen efter skolan ska jag göra klart min SO, sen blir det fotbollsträning! Jag hoppas ialla fall att mina ljumskar inte är emot mig imon.

Men nu pallar jag inte med datan, hehe!

kommentarer
Postat av: Anonym

kan inte du göra ett till video inlägg?

2010-09-19 @ 20:53:54
Postat av: emmyisbring ♥

i'll be there ! :) ;)

2010-09-19 @ 22:16:19

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0