nu har jag tid att skriva

Nu har jag tid för bloggen! Bloggen går verkligen inte före mina vänner, och så är det bara.
Men yes, idag i skolan va det inte kul eftersom jag va helt depp! Men först hemkunskap, jobbade mig igenom den och vi bestämde vem vi skulle jobba med på det praktiska provet vi har sen. Jag och Viktor ska jobba, och vi ska göra nån jävla fiskrätt. Blir nog lax tror vi, hoppas det. Det hade vart riktigt gott faktiskt (a)
Men yes, sen så hade vi matte. Och jag va så sjukt trött på matten, så aa. Jag klagade lite kanske! Hahha,, så kan det vara. Det gick det också ändå, sen va det lunch. Köttsoppa, för 3 veckan i rad. Fuck köttsoppa! Sen hade vi bad, ööh. Hallå, hur kul är bad på en skala 1-10? Fan inte alls kul, hatar att bada med klassen. Men yes, det gick det också,, som allt annat!
Men vi hade ialla fall 30 minuter efter badet att duscha och fixa oss och så. Men själv så tog man bara lite foundation och puder och så, upp i en boll med håret och sen va det bara att bege sig till svenskan. Vi får lyssna på musik nu, för vi har så där att vi ska skriva uppsats,, sjukt drygt. Eller bättre än att lyssna på henne eller nåt sånt ju :p
Så hade vi tyska, och jag fick värsta rycket på Marcus för han kastade suddi på mig så jag flyttade fram. Vi gick upp till datasalen för grammatikövningar, det är hur lätt som helst när man fattar det ju :o

Sen följde Hannamig hem, vi gjorde inte så mycket asså. Hon skulle sminka sig och så för hon skulle till sin lilla pojk sen. Så när hon gått så fixade jag lite i köket, för fick rådamp på att det såg ut som det gjorde (a)
Sen satte jag mig här igen, ska göra lite SO eftersom jag måste få klart det innan helgen tänkte jag. Vill inte sitta och göra det i helgen liksom, och på måndag har jag träning och så! Så bäst att få gjort det nu då ju :)
Nu sitter jag och vill att håret ska torka, så jag kan slänga upp det i en tofs. Nu blir det tovigt om jag sätter upp det i tofs, bäst att låta det torka då ju!


kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0