Nu ska jag lägga mig

Nu ska jag lägga mig och kolla lite på Mamma Mia, den filmen är ju nu på TV. Så yes, detta blir sista inlägget.
Jag har fan inte gjort nånting idag! Enda gången jag va ute va när jag och mamma skulle gå till farmor och farfars hus för att ta bort kattmaten och så, för deras katt dog i fredags eller torsdags. Dom kommer hem imon, så vi fick jag ta bort det. Det va min farbror som hittade Tusse, som katten hette, i källaren. Så det va ju lite sorgligt faktiskt, jag som gillade den katten så mycket! :( Men sånt är livet, den va väldigt gammal dock! :(

Imon på morgonen har jag idrott, tyvärr. Det är segt att ha det på morgonen, ha äckliga gympakläder i väskan hela jävla dagen :o Skåpet luktar apa ju!

Men nu ska jag kolla film med mamma! :)

Godnatt!

kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0