ska snart fixa mig för sängen

Idag är jag riktigt trött, så det blir att snart tvätta bort sminket och så, eftersom jag är så sjukt trött! Jag och Amanda va ju och kollade matchen innan ju, och dom vann med 7-1. Bra tjejer! Nu taggar vi fredag, då vi spelar mot SGoIF. Det är i Smålandsstenar vi spelar, så då kommer ni och kollar va? :D
Sen när jag kom hem så satte jag mig här och gjorde läxan, fett dutkig jag är asså. Men kom inte så långt, för vet inte vad det heter så jag snackar med Marita imon istället i skolan. Så det blir bra då ju, vetni! (y)
Imon så följer nog Jennifer med mig hem, om inte jag följer med henne hem! Men det får vi se då ju.
Sen på kvällen har jag träning så ska börja träna benet lite med :)
Nu ska jag tvätta bort sminket, puss :)

kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0