snabb update

Sitter här nu, ska bara borsta tänderna och lägga ner mina drickor i väskan. Sen är jag färdig inför paddlingen, haha! Vill verkligen inte, ångest över att paddla. Tänk så trillar jag i? Men yesbox, får ta lite kort :) Kommer ta dom med iPhonen så dom kommer bli lite suddiga kanske, inte så bra men yeahyeah!
Dagens outfit består av joggingbyxor, stickade strumpor, vita linnen och min Fred Perry tröja. Har en boll på huvudet och såå också, gulligt :)
Om man kanske skulle ta sina öronmuffar idag,, det är skapligt kallt ute faktiskt :o

Nu ska jag fixa det sista och sen drar jag till skolan. Kanske uppdaterar där borta med min iPhone, hihi! :)

kommentarer
Postat av: FANNIIIIIEJOOOHNSSOOOON!!

Har startat en liten frågestund i min blogg! så fråga gärna vad ni vill! :)

Svarar nästan på alla frågor ;) <3

2010-09-01 @ 13:17:22
URL: http://ffanniejjohnssons.blogg.se/

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0