träningen va jobbig idag

Jag och Jennifer va hos henne en snabbis innan, jag kissade (a) Sen tog vi moppen och gled runt lite, haha. Sen vid 5 skulle jag hem och äta lite och sen åka på träning. Träningen va inte så jobbig i början. Och alla va sjukt ofokuserade, tycker inte det är kul att träna då! Men yeahyeah, vi tränade inte hela träningen för vi skulle kolla lite på damlagets match mot Lanna/Kulltorp. Dom spelade 0-0! Domaren va inte den bästa heller ska jag säga. Jag och Emma fick ha lite intervaller i slutet bara för vi inte va med på matchen och att vi inte vart med på så många träningar och sånt där. Fy det va jätte jobbigt, men det är det som ger ju! :)
Sen åkte vi hem och så, åt toast när jag kom hem. Sen kollade jag lite på Ullared som hade säsongsstart idag! Fy han Morgan är ju hur stek som helst! Han tror typ han är hur känd som helst.
Duschade fort som fan i en reklam och aa. Kollade färdigt på det! Gick upp hit och skickade ett email åt pappa, vi ska beställa rum till skidskyttet i januari. Då ska vi kolla på skidskytte, ni vet. Kända personer, haha! I Österrike är det, Ruhpolding heter stället. Men vi ska bo i Zell Am See, soft! (y) Så ska jag, pappa och Åke åka skidor på förmiddagen och sen kolla på eftermiddagen!
Men yeahyeah, nu ska jag föna håret och sen borsta tänderna och så :)

Nu får ni bilderna på mig och Jennifer som vi tog idag!









kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0