träningen va soft

Nu har jag tränat, duschat, ätit och pluggat lite tyska. För det va tyska som jag hade glömt plugga till. Trodde det va engelska, haha! Sån koll man har, elller inte.
Yes. Träningen va rätt soft idag, va rätt fokuserad idag för vill verkligen spela på fredag. Tror också det blir så att jag får göra det också, och hoppas på att bli högerback. Men vi får se hur det blir! :)
När jag kom hem åt jag lite, och sen gick jag in i duschen. Det är fan as skönt att duscha, hihi! Så nu har jag precis pluggat lite tyska, och nu har jag fastnat här :D Lär nog lägga mig rätt skapligt idag, för är trött som fan! Fick stressa som fan imorse, eftersom mamma inte väckte mig i tid :o Vid 10 i 7 väckte hon mig, och jag blev jätte arg. Jag menar, jag hinner typ inte fixa mig på den tiden :s

Men yeahyeah. Imon vet jag inte vad som händer, kanske leka med nån? Går till tio i tre ialla fall imon, rätt drygt. Har mentortid i en timme också, hm. Kul, eller inte :s
Men vi har ialla fall ina jobbiga lektioner, men än mentortiden då!


kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0