fotbollsträningen yeah

tjena morsning.
idag i skolan va det ganska nice, två håltimmar och ingen svenska (y)
slutade tidigt på grund av det, fett med nice tycker lilla jag.
när jag kom hem så la jag på mig på soffan, och åt en macka. sen somnade jag efter det, till fyra typ då min mamma ringde. sen somnade jag lite till, sen kom hon hem för hon hade handlat.
åt lite chips och tog en cola, sen så typ gjorde jag massa läxa, elr ah svenskan. sen så gick jag till amanda och lånade engelska boken för ska läsa två sidor till imorron, om typ alfred hitchcock elr nåt :)
sen så satte jag mig och kollade tv och pratade med min kära kusin rasmus, han kommer på sportlovet, det kommer bli as kalas!  sen så blev klockan helt plötsligt 20 i sex så jag fick skynda mig att klä på mig mina fotbollskläder, åt en macka och sen tilll träningen. det va typ jobbig träning idag, riktigt jobbig fan. mackan va på väg upp hela tiden ;$
sen när jag kom hem så satte jag mig och kollade lite på tv, eller ah, typ 5 minuter. sen in i duschen och sjöng lite ;$
sen så gick jag upp hit och nu ska jag föna håret, och sen läsa engelskan.
kände bara att jag behövde skriva vad jag gjort idag.
sen ska jag nog sova så fort jag blir färdig för jag är übertrött :o

puss
frida

+ jag saknar tiden då det va vi ..


- vi va bara bäst -

kommentarer
Postat av: m.

<3

2010-01-21 @ 14:31:30
Postat av: M

vet inte vad jag ska skriva om i bloggen, hjälp mej? (L

2010-01-21 @ 16:09:27
URL: http://iifeelthemusiic.blogg.se/

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0