frida (L) rubrik .. NAT :o

tjjena :*
sitter här och stör mig på mina rubriker, helt värdelösa.
ialla fall .. i skolan idag va det cp tråkigt, typ nån konsert som va helt värdelös, sen slutade vi sent idag och allt så det va inte så nice. när jag kom hem ringde jag ebba, blev inget isaberg eftersom hon va typ sjuk, krya gumman! §
sen så ringde jag kajsa, vi kom nog inte fram till nåt tror jag. sen så msn och då så frågade jag hanna knezevic om hon ville hitta på nåt, så vi va. eller ah på nöjet. vi åt massa fillidutter, dom är ju asa goda (a)
sen kom hennes mamma och hämtade henne vid halv sju, då gick jag hem. när jag kom hem så kollade jag på sista tjugo minuterna på navy cis, älskar det vvafaen! sen så gjorde jag en macka och tog ett glas juice och det blev min kvällsmat.  sen la jag mig på köksgolvet för min katt ville inte sitta i mitt knä och värma mig så ah, la mig på köksgolvet .. haha golvvärme i mitt hjärta (L)
sen så va det inte jätte varmt på golvet där längre så jag la mig inne på toaletten. sen kom jag på att det kanske inte va så fräscht så jag hoppade in i duschen och nu sitter jag här och typ gör ingenting mer än messar med martin :*
sen ska jag nog läsa lite i min bok, sen så blire sängen.  varför är man så trött varje dag?! :o
och jag har inte sminkat mig på hela veckan, bara måndagen. fettt skönt asså :)

imon är det konfa, känner inte för det asså.  men det blir nog skoj, ska ju va i pingstkyrkan. den är mycket mysigare än mission tycker jag :)
sen sover vi där till lördag och kl.13.00 får vi åka hem på lördagen.  sen blire gudstjänst på söndag, för den ingår i helgens konfa.  fett nice :)
sen på lördag eftermiddagen vet jag inte vad som händer, kanske sova över med jenkan?   vi får se då.

puss
frida

+ jag har blivit en tjockis
+ i want you here baby :*

kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0