hiss & diss


denna veckan har jag inte så mycket att hissa och dissa, men lite.



- jag vill hissa dan melkersson för att fixat så vi får vara på EAB och träna.
det va ett riktigt bra pass, 2 timmar. riktigt as kalas.

- jag vill hissa min kusin som ska fixa nån som kanske kan fixa min data som är sönder, den som jag fick förra sommaren. den går fan inte starta, eller jo men sen kommer det upp nåt att man inte hittar några problem. men jag kommer inte nånstans :s

- jag vill hissa mig själv för jag gav allt idag på träningen och i onsdags på träningen. och jag har slutat dricka så mycket cola. jag vet att det låter lite egoistiskt men jag är stolt.



- jag vill dissa dessie, hon är bara en wannabe kissie. kissie kan ialla fall blogga. sluta försöka vara som henne, du kommer aldrig lyckas ju, helt värdelös är din blogg också.
va dig själv, alla andra finns ju redan.

- jag vill dissa min nya data, eller jag fick den förra sommaren men den är ju nyaste datan jag har. den funkar ialla fall inte, mitt hjärta är krossat fan.
jag får använda min gamla data, fast den går faktiskt att använda med ju.

kommentarer
Postat av: issa !:d

haha , hissa pappa xd(y)

men jag tyckte faktiskt att det va kul,

dock väldigt jobbigt men som hon sa tänk på

vårt sexpack vi kmr få (a)

+++ håller med om dessie ;o

för wannabeee kissie asså! hahaha :)<3

2010-01-24 @ 23:38:13
URL: http://isabellmelkersson.blogg.se/

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0